Poisťovňa Generali vyjadruje pozostalým a zasiahnutým rodinám po nešťastí v Prešove úprimnú sústrasť. Tak ako celé Slovensko, aj nás hlboko zasiahla táto tragická udalosť. V snahe pomôcť našim klientom pri riešení tejto ťažkej životnej situácie, pristúpi poisťovňa Generali k vybaveniu individuálnych poistných udalostí, ktoré vznikli v súvislosti s prešovskou tragédiou v zrýchlenom režime.
Poisťovňa Generali je poisťovateľom personálneho poistenia majetku niekoľkých bytov nachádzajúcich sa priamo v zasiahnutom paneláku, ako aj v okolitých bytových domoch. Okrem toho má prešovský panelák, ktorý v piatok zasiahol výbuch, uzatvorené poistenie bytového domu v poisťovni Generali.
Situáciu intenzívne riešime so správcom bytového domu, ktorého sme ešte v piatok aktívne kontaktovali. Poistná udalosť, ktorá sa stala v bytovom dome na Mukačevskej ulici v Prešove, je momentálne predmetom šetrenia. Aktuálne na mieste prebiehajú procesné úkony za prítomnosti správcu bytového domu a zástupcov našej poisťovne.
V piatok sme taktiež kontaktovali aj našich individuálnych klientov z domu zasiahnutého touto tragédiou, a to formou SMS správy, v ktorej sme ich ubezpečili, že sme pripravení poskytnúť im okamžitú súčinnosť.
Do dnešného dňa nám bolo v súvislosti s výbuchom v prešovskom paneláku nahlásených 9 poistných udalostí. Ide najmä o škody z poistenia personálneho majetku.
Tieto poistné udalosti budú vybavené v zrýchlenom režime tak, aby naši klienti zasiahnutí touto tragédiou, mali čím skôr k dispozícii financie plynúce z ich poistiek. Zároveň by sme chceli vyzvať klientov, ktorí nám poistnú udalosť v súvislosti s explóziou v Prešove ešte nenahlásili, aby tak urobili čo najskôr na telefónnom čísle 02/38 11 11 17 alebo prostredníctvom našej web stránky www.generali.sk
Ako postupovať pri nahlasovaní škôd: