Prihlasovacím menom je email, ktorý máte ako klient uvedený na poistnej zmluve. Ak máte stále ťažkosti s prihlásením kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.
Kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.
Na prihlasovacej stránke Klientskeho portálu, hneď pod zadávaním hesla je voľba možnosti „Zabudnuté heslo“. Po kliknutí na „Zabudnuté heslo“ zadajte prosím Vaše prihlasovacie meno (t.j. Váš e-mail, ktorým sa prihlasujete do Klientskeho portálu) a my Vám zašleme inštrukcie na zmenu hesla do e-mailu. V prípade, ak neobdržíte e-mail s inštrukciami, je možné, že ste zadávali e-mail, ktorý v systéme neevidujeme a preto kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.
Skontrolujte si prosím Váš spamový a reklamný priečinok, ak e-mail s inštrukciami nenájdete, kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.
Ak sa chcete prihlasovať do Klientskeho portálu pomocou svojho Google účtu, postupujte nasledovne:
Nie, nie je potrebné si meniť pravidelne Vaše heslo do Klientskeho portálu.
Kontaktujte naše kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.
Autorizovaný účet v Klientskom portáli prináša mnoho výhod oproti neautorizovanému, ako napríklad: Informácie k finančnému plneniu z poistných zmlúv, poistných udalostí, zobrazenie oprávnených osôb na životných zmluvách, zobrazenie poistných súm a poistného.
Postup nájdete TU.
Áno, výhodou využívania Klientskeho portálu je prehľad Vašich zmlúv a platieb. Možnosť zaplatenia poistného je jednoduchá a preto ju klientom veľmi radi odporúčame.
V sekcii „Nastavenia – Profil klienta“ je možnosť si opraviť Vaše nesprávne údaje, alebo kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.