Najčastejšie otázky a odpovede

Nepamätám si prihlasovacie meno do Klientskeho portálu. Ako ho zistím?

Prihlasovacím menom je email, ktorý máte ako klient uvedený na poistnej zmluve. Ak máte stále ťažkosti s prihlásením kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.

Nefunguje mi prihlásenie do Klientskeho portálu, údaje zadávam správne, čo mám robiť?

Kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.

Nepamätám si heslo do Klientskeho portálu.

Na prihlasovacej stránke Klientskeho portálu, hneď pod zadávaním hesla je voľba možnosti „Zabudnuté heslo“. Po kliknutí na „Zabudnuté  heslo“ zadajte prosím Vaše prihlasovacie meno (t.j. Váš e-mail, ktorým sa prihlasujete do Klientskeho portálu) a my Vám zašleme inštrukcie na zmenu hesla do e-mailu. V prípade, ak neobdržíte e-mail s inštrukciami, je možné, že ste zadávali e-mail, ktorý v systéme neevidujeme a preto kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.

Dal som si vygenerovať nové heslo a nič mi neprišlo.

Skontrolujte si prosím Váš spamový a reklamný priečinok, ak e-mail s inštrukciami nenájdete, kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.

Prihlasovanie sa do Klientskeho portálu pomocou svojho Google účtu

Ak sa chcete prihlasovať do Klientskeho portálu pomocou svojho Google účtu, postupujte nasledovne:

  1.  Štandardne sa prihláste do Klientskeho portálu pomocou svojho prihlasovacieho mena a hesla.
  2.  V nastaveniach (ikona panáčika v menu) prejdite do sekcie „Prihlásenie cez Google“.
  3.  Kliknite na tlačidlo s ikonou Google.
  4.  Postupujte podľa pokynov na obrazovke.
  5.  Po úspešnom dokončení všetkých krokov bude Vaše konto spojené s účtom Google. Pri ďalšom prihlásení  do Klientskeho portálu môžete použiť tento spôsob prihlásenia.
Je potrebné si pravidelne meniť heslo z dôvodu ochrany údajov?

Nie, nie je potrebné si meniť pravidelne Vaše heslo do Klientskeho portálu.

Chcem zmeniť e-mailovú adresu do Klientskeho portálu, pôvodná emailová adresa je už neplatná.

Kontaktujte naše kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.

Aký je rozdiel medzi autorizovaným a neautorizovaným účtom v Klientskom portáli?

Autorizovaný účet v Klientskom portáli prináša mnoho výhod oproti neautorizovanému, ako napríklad: Informácie k finančnému plneniu z poistných zmlúv, poistných udalostí, zobrazenie oprávnených osôb na životných zmluvách, zobrazenie poistných súm a poistného.

Ako získam autorizovaný účet v Klientskom portáli?

Postup nájdete TU.

Viem zaplatiť poistné priamo cez Klientsky portál?

Áno, výhodou využívania Klientskeho portálu je prehľad Vašich zmlúv a platieb. Možnosť zaplatenia poistného je jednoduchá a preto ju klientom veľmi radi odporúčame.

V Klientskom portáli mám nesprávne uvedené údaje (meno, adresa, kontakty).

V sekcii „Nastavenia – Profil klienta“ je možnosť si opraviť Vaše nesprávne údaje, alebo kontaktujte naše Kontaktné centrum na telefónnom čísle 02/38 11 11 17.

Načítavanie