ULOŽENIE ROZPRACOVANÉHO HLÁSENIA
Ďakujeme, že využívate online nahlásenie škodovej udalosti.
Vami rozpracované hlásenie škodovej udalosti bude v systéme dostupné nasledujúcich 5 pracovných dní.
Ak do tejto doby rozpracované hlásenie nedokončíte a neodošlete, bude automaticky vymazané.
Pre riadne nahlásenie a zaevidovanie škodovej udalosti neboli poskytnuté všetky požadované údaje.
Dovoľujeme si upozorniť, že nahlásenie škodovej udalosti bez zbytočného odkladu je pre jej rýchle a kvalitné vybavenie nevyhnutné.
Rozpracované hlásenie škodovej udalosti bohužiaľ nie je možné považovať za riadne nahlásenie a zaevidovanie škodovej udalosti,
nie je právne záväzné a spoločnosti Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu, preto nevznikajú žiadne povinnosti súvisiace s jeho spracovaním.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte na telefónnom čísle 02/38 11 11 17 alebo e-mailom na generali.sk@generali.com."
Generali