Skupina Generali

Generali je jedným z najväčších globálnych poskytovateľov poistenia a správy aktív.

Bola založená v roku 1831 a je prítomná vo viac ako 50 krajinách sveta, s celkovým príjmom z poistného vo výške 82,5 miliardy eur v roku 2023. S takmer 82 000 zamestnancami, ktorí sa starajú o 70 miliónov klientov, má Skupina vedúce postavenie v Európe a rastúcu prítomnosť v Ázii a Latinskej Amerike.
Skupina Generali plne začlenila udržateľnosť do všetkých strategických rozhodnutí, s cieľom vytvoriť hodnotu pre všetky zainteresované strany a zároveň vybudovať spravodlivejšiu a odolnejšiu spoločnosť.

V skratke

Údaje k 31. decembru 2023

6,9 mld. +7,9% prevádzkový výsledok

6,9 mld.+7,9%

Prevádzkový výsledok

Over 50 countries Worldwide Presence

Viac ako

50 krajínpo celom svete

Takmer 82 000 zamestnancov

Takmer

82 000

Zamestnancov

V posledných rokoch sme prešli rozsiahlou strategickou reorganizáciou, ktorá nám umožnila sa viac zamerať na hlavnú oblasť nášho podnikania, nastoliť väčšiu disciplínu pri správe našich aktív a jednoduchšie a transparentnejšie riadenie. Tento proces nás priviedol do novej fázy založenej na efektívnejších obchodných modeloch, inovatívnych komerčných stratégiách a silnejšej, globálnejšej značke.

Naše zodpovedné podnikanie

Udržateľnosť je pôvodcom našej stratégie

V Generali je všetko, čo robíme, založené na myšlienke, že skutočnú ekonomickú prosperitu možno dosiahnuť len vtedy, ak bude postavená na sociálne spravodlivých a environmentálne stabilných základoch. Preto je udržateľnosť pôvodcom našej stratégie: znamená to podporu finančnej výkonnosti pri súčasnom zohľadnení ľudstva a planéty – konanie pre spoločné dobro, aby sme vybudovali odolnejšiu a spravodlivejšiu spoločnosť. Stručne povedané, ide o naplnenie nášho cieľa: “umožniť ľuďom formovať bezpečnejšiu a udržateľnejšiu budúcnosť staraním sa o ich životy a sny”. Aby sme vytvorili dlhodobo udržateľnú hodnotu, identifikujeme štyri role zodpovednosti ako investor, poisťovateľ, zamestnávateľ a korporátny občan.

Zodpovedný korporátny občan

Zodpovedný
korporátny občan

Konáme tak, aby sme odomkli potenciál ľudí žijúcich v znevýhodnených podmienkach prostredníctvom globálnych iniciatív nadácie The Human Safety Net – centra sociálnych inovácií poháňaného zručnosťami a medzinárodnou sieťou Generali.

Strategický plán „Celoživotný partner 24: Podnecovanie rastu“

The ‘Lifetime Partner 24: Driving Growth’ Strategic Plan

Strategický plán Celoživotný partner 24: Podnecovanie rastu stanovuje Generali jasnú víziu pre rok 2024 a je postavený na troch strategických pilieroch: podnecovať udržateľný rast, zlepšovať profil príjmov a viesť inovácie.

Základom plánu je náš pretrvávajúci záväzok byť celoživotným partnerom pre našich 70 miliónov zákazníkov vo viac ako 50 krajinách.
Vďaka investíciám do personalizovaných produktov, digitálneho poradenstva a najlepšej zákazníckej spokojnosti vo svojej triede sa Generali a jej globálna sieť 164 000 zástupcov dostanú ešte bližšie k zákazníkom.

Počas tohto strategického cyklu budeme napredovať v našich záväzkoch v oblasti udržateľnosti s neustálym dôrazom na tvorbu pozitívneho sociálneho a environmentálneho vplyvu, ako aj záujmy akcionárov. Okrem toho budeme pokračovať v investíciách do našich ľudí, aby sme zabezpečili, že sa budú podieľať na úspešnej realizácii nového plánu, za súčasnej podpory udržateľného pracovného prostredia.