Nahláste vašu poistnú udalosť rýchlo a online prostredníctvom našej webovej stránky, kde môžete sledovať aj stav riešenia škody

Nahlásiť škodu online

Čo robiť ak ste mali škodu?

  • Ak došlo na vašom majetku k škode, odporúčame to čím skôr nahlásiť poisťovni.
  • Vzniknuté poškodenia si dôkladne nafoťte, poisťovňa ich od vás bude potrebovať. Poisťovni postačia aj fotky odfotené na telefón.
  • Ak je z hygienických alebo bezpečnostných dôvodov potrebné začať s odstraňovaním škôd, môžete tak urobiť.
  • Ak je to možné, je dôležité zabrániť aj ďalšiemu rozšíreniu alebo zväčšeniu vzniknutej škody.
  • Klientom zároveň odporúčame nafotiť tiež každú zmenu, ktorú sú nútení urobiť, aby tak zabránili rozšíreniu škody.
  • Z miesta škody je taktiež vhodné odpratať všetky veci, ktoré by následkom vzniknutej škody mohli podliehať ďalšej skaze.

Ako nám môžete škodu nahlásiť?

Čo najskôr nahláste vznik škody poisťovni, a to jedným z týchto spôsobov:

  • online prostredníctvom webovej stránky Generali cez sekciu Poistná udalosť, kde môžete sledovať aj stav riešenia škody
  • online prostredníctvom klientskej zóny
  • telefonicky na čísle Kontaktného centra 02/38 11 11 17
  • e-mailom či telefonicky u svojho predajcu poistnej zmluvy
  • poštou prostredníctvom využitia formuláru na nahlásenie škody
  • osobne v ktorejkoľvek pobočke Generali

Čo budeme potrebovať k nahláseniu škody?

  • Rodné číslo, na ktoré je uzavretá poistná zmluva
  • Číslo poistnej zmluvy, ak nahlasuje právnická osoba
  • Miesto vzniku škody
  • Stručný popis príčiny vzniku škody
  • Stručný popis rozsahu škody
  • Kontaktné údaje (najmä telefónne číslo) poisteného/poškodeného/oprávnenej osoby, s kým bude poisťovňa komunikovať
Načítavanie