Nahláste vašu poistnú udalosť rýchlo a online prostredníctvom našej webovej stránky, kde môžete sledovať aj stav riešenia škody
Nahlásiť škodu online
Čo robiť ak ste mali škodu?
- Ak došlo na vašom majetku k škode, odporúčame to čím skôr nahlásiť poisťovni.
- Vzniknuté poškodenia si dôkladne nafoťte, poisťovňa ich od vás bude potrebovať. Poisťovni postačia aj fotky odfotené na telefón.
- Ak je z hygienických alebo bezpečnostných dôvodov potrebné začať s odstraňovaním škôd, môžete tak urobiť.
- Ak je to možné, je dôležité zabrániť aj ďalšiemu rozšíreniu alebo zväčšeniu vzniknutej škody.
- Klientom zároveň odporúčame nafotiť tiež každú zmenu, ktorú sú nútení urobiť, aby tak zabránili rozšíreniu škody.
- Z miesta škody je taktiež vhodné odpratať všetky veci, ktoré by následkom vzniknutej škody mohli podliehať ďalšej skaze.
Ako nám môžete škodu nahlásiť?
Čo najskôr nahláste vznik škody poisťovni, a to jedným z týchto spôsobov:
- online prostredníctvom webovej stránky Generali cez sekciu Poistná udalosť, kde môžete sledovať aj stav riešenia škody
- online prostredníctvom klientskej zóny
- telefonicky na čísle Kontaktného centra 02/38 11 11 17
- e-mailom či telefonicky u svojho predajcu poistnej zmluvy
- poštou prostredníctvom využitia formuláru na nahlásenie škody
- osobne v ktorejkoľvek pobočke Generali
Čo budeme potrebovať k nahláseniu škody?
- Rodné číslo, na ktoré je uzavretá poistná zmluva
- Číslo poistnej zmluvy, ak nahlasuje právnická osoba
- Miesto vzniku škody
- Stručný popis príčiny vzniku škody
- Stručný popis rozsahu škody
- Kontaktné údaje (najmä telefónne číslo) poisteného/poškodeného/oprávnenej osoby, s kým bude poisťovňa komunikovať