Všetky potrebné úkony po nahlásení vzniku poistnej udalosti vyriešite na jednom mieste – v zmluvnom servise
Termín vykonania obhliadky vozidla a následnej opravy si s vami dohodne priamo vybraný zmluvný servis Generali.
Jednoduchý spôsob riešenia poistnej udalosti na vašom motorovom vozidle, pri ktorom ušetríte čas, využijete výhody poskytnuté našim zmluvným servisom ( napr. odťah vozidla, náhradné vozidlo, odvoz klienta,…)
Ohľadom postupu riešenia poistnej udalosti prebieha medzi vami a zmluvným servisom.
Platbu je možné realizovať prostredníctvom krycieho listu, poisťovňa pošle poistné plnenie priamo na číslo účtu zmluvného servisu. V prípade havarijného poistenia platíte len spoluúčasť (ak nie ste platca DPH).
Pokiaľ vám v súvislosti so škodou na vozidle (náš poistený vám spôsobil škodu) vznikol nárok na náhradné vozidlo, overte si limitnú sadzbu denného nájomného v našej online kalkulačke. Viac informácii pre poškodeného nájdete aj na tu.