Cestovné poistenie pre študentov

Ak sa chystáte na študijný pobyt do zahraničia, je dobré myslieť aj na cestovné poistenie, ktoré vás kryje v prípade, že sa vám na cestách stane nejaká nepríjemná, neočakávaná udalosť.

  • Pre osoby vo veku do 34 rokov.
  • Poistenie na 6 alebo 12 mesiacov.
  • Študentov kryjeme aj počas brigády v zahraničí
Uzatvoriť online
4,5/5
147 hodnotení

Výhody cestovného poistenia študijný pobyt

Poistenie liečebných nákladov
v zahraničí až do výšky 1 000 000 €
Poistenie liečebných nákladov v zahraničí až do výšky 1 000 000 €
Vaša poistná ochrana sa začína od momentu, keď vyrazíte na cestu.
Vaša poistná ochrana sa začína od momentu, keď vyrazíte na cestu.
Asistenčné služby PLUS v cene balíka XL.
Asistenčné služby PLUS v cene balíka XL.
Možnosť poistiť si batožinu až do výšky 4000 tis. €
Možnosť poistiť si batožinu až do výšky 4000 tis. €

Balíky cestovného poistenia študijný pobyt

Balík L Balík XL
Riziko Balíky
Poistenie liečebných nákladov 300 000 € 1 000 000 €
Poistenie občianskej zodpovednosti za škodu 200 000 €
Poistenie batožiny voliteľne do 4000 €
Úrazové poistenie – smrť úrazom 1 000 €
Úrazové poistenie – TNÚ 5 000 €
Asistenčné služby Áno Áno
Asistenčné služby PLUS Áno
Územná platnosť Európa

Máte otázku? Prezrite si najčastejšie kladené otázky

Kedy sa poistenie začína?

Poistná ochrana začína nástupom na cestu t.j. opustením bydliska, prechodného pobytu, pracoviska na Slovensku. Výnimkou je Poistenie stornopoplatkov, to začína hneď po uzavretí poistenia. Ak sa poistený nenachádza v čase dojednania poistenia v mieste bydliska a poistenie bezprostredne nenadväzuje na zánik pôvodného poistenia v našej poisťovni, vtedy sa poistná ochrana začne najskôr 6. deň po dátume uzavretia poistnej zmluvy.

Je možné uzavrieť poistenie v deň odchodu na zájazd?

Áno, je to možné. Poistenie si zjednajte pred nástupom na cestu. Poistné uhraďte hneď cez platobnú bránu.

Ako dlho platí cestovné poistenie?

Poistenie pre Študijný pobyt platí 6 alebo 12 mesiacov (podľa dojednania). Poistený môže byť vycestovaný na študijnom pobyte nepretržite, alebo sa môže počas platnosti poistenia vrátiť do bydliska a opakovane vycestovať na študijný pobyt.

Ktoré krajiny patria do územnej platnosti Európa pri cestovnom poistení?
V cestovnom poistení patria do Európy tieto krajiny: Alandy, Albánsko, Andorra, Azerbajdžan, Belgicko, Bielorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Cyprus, Česká republika, Čierna Hora, Dánsko, Egypt, Estónsko, Faerské ostrovy, Fínsko, Francúzsko, Gibraltár, Grécko, Gruzínsko, Guernsey, Holandsko, Chorvátsko, Írsko, Island, Izrael, Jersey, Kazachstan, Lichtenštajnsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Malta, Man, Maroko, Moldavsko, Monako, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Rumunsko, európska časť Rusko, San Maríno, Severné Írsko, Severné Macedónsko, Slovensko (ak nie je uvedené, že ide o krytie v zahraničí), Slovinsko, Srbsko, Španielsko, Švajčiarsko, Švédsko, Taliansko, Tunisko, Turecko, Ukrajina, Vatikán, Veľká Británia.
Potrebujem potvrdenie v anglickom jazyku. Kde ho nájdem?

Pri zjednaní poistenia dostanete automaticky potvrdenie o poistení v anglickom jazyku. Zašleme vám ho emailom spolu so zmluvnou dokumentáciou.

Využijete ho napr. ak cestujete do krajiny, kde je potrebné predložiť potvrdenie o cestovnom poistení na to, aby ste dostali vstupné víza.

Je potrebné pri poistnej udalosti predkladať Asistenčnú kartu?
Asistenčnú kartu nie je potrebné nikde predkladať, slúži iba pre poistené osoby. Je tam kontakt na asistenčnú službu a číslo poistnej zmluvy. Asistenčnú kartu zasielame emailom pri zjednaní poistenia. Je možné si ju stiahnuť do mobilu.
Potrebujete pomoc v núdzi?

Ak potrebujete pomoc v zahraničí kontaktujte Asistenčnú službu dostupnú 24 hodín denne, 7 dní v týždni . Kontakt +421 2 585 722 66

Ak potrebujete pomoc na horách na Slovensku kontaktujte Horskú záchrannú službu. Môže tak urobiť telefonicky na čísle 18 300, alebo na čísle tiesňového volania 112, alebo prostredníctvom aplikácie Horská záchranná služba.

Na čo slúži asistenčná služba?

Asistenčná služba je pomoc pri riešení naliehavých situácií na ceste v zahraničí. Asistenčné služby môžu využívať všetky poistené osoby uvedené v poistnej zmluve. Poskytuje ich náš zahraničný zástupca – asistenčná spoločnosť Europ Assistance, s. r. o. Dostupné sú kedykoľvek počas doby trvania poistenia (24/7). Komunikácia prebieha v slovenskom alebo českom jazyku.

Ak sa ocitnete v naliehavej situácii v zahraničí, volajte na telefónne číslo: +421 2 58 57 22 66

Pripravte si:

  • číslo poistnej zmluvy (nájdete ho na asistenčnej kartičke),
  • meno poistenej osoby, ktorá je v naliehavej situácii,
  • adresu, kde sa nachádza poistená osoba,
  • stručne opíšte vzniknutú situáciu,
  • uveďte telefónne číslo a e-mail, na ktorom budete zastihnuteľný.
Ako nahlásiť poistnú udalosť?

Poistnú udalosť je možné nahlásiť elektronicky prostredníctvom formulára na našej webovej stránke, alebo poštou na adresu sídla našej spoločnosti.

Hodnotenia klientov

4,5/5
147 hodnotení
„Aj napriek tomu, že zatiaľ som (našťastie) vaše poistenie nemusela využiť, mne ste boli odporučení spokojnými známymi…“
Martina K.
„Uzatvarala som rocne poistenie na 1 rok a nie viacrocne s automatickym predlzovanim zmluvy. Ak potrebujem poistenie aj na dalsi rok, tak si ho kupim a nie, aby som bola v strese, aby som stihla zmluvu vypovedat vcas.“
Dana H.
„rýchlosť a ústretovosť pri uzatváraní zmluvy a komunikácii“
Viktor Z.
„Otec mal absolutne nonsense trip everything went wrong a Vasa poistovna neuhradila ani cent!!!“
Emil G.
„Rýchla a jasná komunikácia s operátorom a nájdené dobré riešenie problému.“
Emil P.
„Maximálna spokojnosť,profesionálne a korektné jednanie“
Ladislav R.
„Promptne vybavene všetko“
Marián K.
„Spokojnosť s bezproblémovú likvidáciou škodovej udalosti.“
Samuel P.
„Myslimnsi, ze zatial OK, riesenia problemov OK, jeden mininedostatok vyrieseny rychlo.“
Daniel D.
„Mám tam zriadenú poistku už piaty rok , na dve deti ktoré mám v opatere u seba , a som spokojná aj s prístupom pani ktorá nám zriaďovala poistku bola k nám bola milá a ústretová .“
Monika V.
„Omylom som si 2krat uzavrela rovnake cestovne poistenie u vas, domnienke, ze to stare mi vyprsalo a potrebujem nove poistenie. Nikto ma na to neupozornil, len som doplacala za rozdiel zrusenia. Evidentne ste na tom chceli zarobit, alebo mate zle nastavene systemy. Celkove sklamanie.“
Beata D.
„Nespokojnost s vyriesenim mojej poistnej udalosti“
Emília L.
„Veľmi promtná likvidácia poistnej udalosti. Riešili sme predčasné ukončenie zájazdu z dôvodu úrazu.“
Monika S.
„Rýchla likvidácia PU“
Janka Ď.
„Požiadal som o zrušenie ročnej cestovnej poistky, ktorá sa každý rok automaticky obnovuje a doteraz som od vás nedostal odpoveď mimo počítačom generovaného mailu. Pravdepodobne čakáte na to, že za pár dní skončí doba na ukončenie poistky a budem to musieť znovu zaplatiť.“
Peter P.
Načítavanie