Šikovné asistenčné služby pre celú rodinu za jednu cenu.
Kompenzácia za nadštandardné ubytovanie:
Dovoz z / do zdravotníckeho zariadenia:
Kam zavoláte? | ||
---|---|---|
Škodovú udalosť nahláste na čísle 0800 121 122. | ||
Čo si potrebujete pripraviť? | ||
Číslo svojej poistnej zmluvy | ||
Čo budete potrebovať, aby ste mohli udalosť nahlásiť a čerpať poistné plnenie? | ||
Kompenzácia nadštandardného ubytovania – Je potrebné e-mailom alebo poštou zaslať kompletnú lekársku dokumentáciu z hospitalizácie alebo iný doklad preukazujúci vznik nároku na poskytnutie plnenia. Pomoc v domácnosti – Je potrebné e-mailom alebo poštou zaslať zdravotnú dokumentáciu, resp. aktuálnu lekársku správu (pre posúdenie zdravotného stavu poistnej osoby a jej mobility). – Nezabudnite, o poskytnutie pomoci v domácnosti môžete požiadať do 30 dní od vzniku poistnej udalosti. Odvoz z / do zdravotníckeho zariadenia – Ak chcete, aby sme vám zorganizovali a uhradili náklady na dopravu, je potrebné nás kontaktovať telefonicky najmenej 24 hodín pred požadovanou cestou. O spôsobe dopravy (taxík, sanitné vozidlo, a pod.) rozhodneme podľa vášho zdravotného stavu. – Odvoz vám môžeme poskytnúť maximálne 2-krát na jednu chorobu či úraz, spolu maximálne do výšky 100 € za oba razy. Asistenčnú službu je možné využiť maximálne na 2 poistné udalosti za kalendárny rok. – Je potrebné doložiť lekársku správu (pre posúdenie vhodnosti spôsobu dopravy). |